Nad Rzeczką

Przedszkola Żłobki

Pruszcz Gdański, Podkomorzego 20

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Krystian - opinia wątek zamknięty Nie polecam! Nic więcej dodać nic ująć.
~Krystian
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 28 października 2020

POLECAM JAK NAJBARDZIEJ!! wątek zamknięty Witam! Gorąco polecam, dla mojej pociechy to po prostu "drugi dom", wspaniała...
~rodzic
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 9 września 2015

Jesteśmy zadowoleni. wątek zamknięty Córka przez ostatni rok chodziła do żłobka - panie przemiłe, mała zadowolona,...
~Monika
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 9 września 2015

dobry wybór wątek zamknięty Witam, po przeczytaniu opini nasuwa mi się myśl że nie wszyscy czytają ze...
~Ania
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 21 listopada 2014

Polecam również... wątek zamknięty Nie mam za dużego doświadczenia w "sprawdzaniu" przedszkoli, ponieważ dopiero...
~Przemek
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 3 listopada 2014

polecam, bez zastrzeżeń wątek zamknięty Witam, przeraziła mnie informacja udzielona na forum o "półproduktach" w...
~Grzegorz
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 3 listopada 2014

Polecam! wątek zamknięty Po przeczytaniu komentarzy a w szczególności tych negatywnych, zacząłem sie...
~Ojciec Janusz
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 30 października 2014

zmiany - niekoniecznie na lepsze wątek zamknięty Moja córka chodzi do przedszkola już kolejny rok więc moglismy obserwować...
~Alicja
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 28 października 2014

Nie polecam wątek zamknięty Nie polecam tego przedszkola...stawiaja na zyski a nie na dobro dzieci...
~anna
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 24 września 2014

Najbardziej profesjonalna placówka w trójmieście wątek zamknięty Uważam że była, jest i wszystko wskazuje, że będzie rosnąć dalej w siłę i...
~Joanna
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 12 marca 2014

Świetna placówka…… wątek zamknięty Zdecydowanie polecam ta placówkę i dla najmłodszych maluszków, jak i...