Widok
Moje dziecko było na 1 miejscu w żłobku na Olsztyńskiej , ale w międzyczasie dostała się na Piastowską i na tamtem złobek się zdecydowaliśmy , bo zalezało nam na czasie , a podobno przyjęcia do Żagielka ruszą dopiero na przełomie marca i kwietnia , ale żadnej oficjalnej informacji nie ma.
Wklejam link do artykułu , w ostatnim akapicie jest cos wspomniane o tej dacie.
http://www.gdansk.pl/urzad/nasze-miasto,512,44970.html
Wklejam link do artykułu , w ostatnim akapicie jest cos wspomniane o tej dacie.
http://www.gdansk.pl/urzad/nasze-miasto,512,44970.html
zupełnie nie znam się na żłobkach, ale moje dziecko jest zapisane do żagielka od 1.09.2016, jesteśmy na ok. 135 miejscu, dzieci mają przyjąć 90 (gdzieś czytałam), czy jest realna szansa że się dostaniemy?
A jeżeli chciałabym dziecko puścić jednak od 01.10.2016 to jak to wygląda jeśli dostaniemy się szybciej?
A jeżeli chciałabym dziecko puścić jednak od 01.10.2016 to jak to wygląda jeśli dostaniemy się szybciej?
Nie sądzę by miesiąc robił różnicę... w szczególności, że raczej od 1.09.2016 będzie "więcej" miejsc wolnych bo dzieci będą odchodzić do przedszkoli. Jeszcze zostaje kwestia w jakim wieku jest Twoje dziecko i te przed nim w kolejce, bo należy pamiętać, że po ok. 30 dzieci na grupę będzie przyjmowanych.
Chyba nie... wiadomo, że najpierw zapraszane są dzieci, dla których to żłobek pierwszego wyboru.
My zgłosiliśmy chęć posłania dziecka od lipca. Na razie nikt nie dzwonił w tej kwestii.
W lipcu i sierpniu na pewno do Żagielka będą chodziły dzieci z innych żłobków (zamkniętych na okres wakacyjny)!
Pzdr, Ew
My zgłosiliśmy chęć posłania dziecka od lipca. Na razie nikt nie dzwonił w tej kwestii.
W lipcu i sierpniu na pewno do Żagielka będą chodziły dzieci z innych żłobków (zamkniętych na okres wakacyjny)!
Pzdr, Ew