Widok

REKLAMACJA po 2 tyg. od zakupu

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Kupiliśmy Amelce lalkę, bo ma fioła na ich punkcie :)
Lalka po 2 tyg od użytkowania zepsuła się, tzn. pękł plastik na którym trzymała się głowa.

Chcę ją reklamować, ale nawet jak mi ją naprawią, to i tak za chwilę ten plastik znowu pęknie.
Jednym słowem gów*** za nie małą kasę.

Czy z racji tak szybkiego uszkodzenia towaru, mogę żądać zwrotu gotówki ?
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
myślę , ze jeśli to droga , firmowa zabawka to warto zlożyc reklamacje i moze powołać sie na niezgodnosc towaru z umową ( dobra firma to i powinna byc wysoka jakos wykonania , nie ??? ) zwrot kasy lub wymiana na nową ... napewno nie jakas tam naprawa bo co tu naprawiac ..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Firma baby born, lalka za 170zł więc wydaje mi się, że nie mało.
Pękła podstawa na której trzymała się głowa lalki
Nawet jak to skleją, to moim zdaniem, zaraz na nowo się zepsuje

Czekam na odpowiedź ze sklepu ( niestety kupowałam przez internet ) i będę musiała odsyłać, pokrywając koszta wysyłki :/
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Otrzymałam odpowiedź od sklepu w którym kupiłam lalkę
Witam,

W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, udzielam odpowiedzi w sprawie
reklamcji. Uszkodzenie powstało na skutek niewłaściwego użytkowania,
uszkodzenie mechaniczne nie podlega reklamcji.

No szlag mnie trafił
Lalce odpadła głowa po 2 tyg a oni twierdzą, że dziecko źle się nią bawiło
Ręce opadają
image

image
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jesssssu, mnie też czasami trafia-POLSKA!!!!!!!!!!!
Żeby uznać reklamację, albo czekasz tygodniami, albo jej w ogóle nie uznają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
a na pudełku pisze ze zabawka od lat 3 czy nie pisze ?????? jak nie pisze to się buntuj jak pisze to niedobrze ...pewnie pisze cooo 3+....
nie przyznawaj sie ze kupilaś ją niespełna 2-latce ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mozna tez wyslać e-mail do jakiegoś głównego dystrybutora tych lalek w PL o ile coś znajdziesz ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://zapf-creation-polska.polandtrade.pl/
moze oni coo ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kontakt:
Telefon:+48 (22) 335 21 77
Faks:+48 (22) 335 21 70
Email: sales-polska@zapf-creation.com



Poland Trade Strona www.:
zapf-creation-polska.polandtrade
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rybalon, nie pisałam w jakim wieku dziecko ją użytkowało
Na podstawie tych zdjęć, otrzymałam odpowiedź, że źle lalka była użytkowana, a młoda woziła ją w wózku i z nią zasypiała, ot złe użytkowanie.
Płaszczyk który był do niej, porwał się przy pierwszym zakładaniu (a ja go zakładałam )
Właśnie szukam kontaktu do dystrybutora
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
pisz wyżej a co ci szkodzi :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja bym poszła do Rzecznika Praw Konsumenta i tam się dowiedziała co i jak:)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
lalka za taka kasę nie powinna sie rozpaść ot tak sobie , wkleilam ci namiary wyżej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wyslij e-mail do producenta i do wiadomosci do urzędu ochrony praw konsumenta a cooo
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do dystrybutora w PL a nie producenta :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
i mów ze kupiłaś Adzie !!


popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Klasyka firm internetowych. Pracownicy maja tam odgórny nakaz odwalania każdej reklamacji tym hasłem. Nie odpuszczaj i zobaczysz, że beda musieli Ci oddać kasę. WAŻNE! NIE SKŁADAJ REKLAMACJI, tylko zwróć i zażądaj zwrotu gotówki! Powołaj sie na niezgodność towaru z umową. Lalka jest przeznaczona do zabawy, a tą bawić sie nie da, bo pękła po 2 tygodniach. Czyli towar jest niezgodny z umową.
Trzymaj się tego, że wada musiała istnieć w momencie kupna. z reszta każda wada wykryta w ciągu 6 mc od daty zakupu domyslnie uznawana jest za wadę "wrodzoną" towaru. A to kwalifikuje sie pod niezgodność towaru z umową.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czyli wada ukryta ....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
kasia zadzwon do rzecznika praw konsumanckich w GDA i on ci poradzi co zrobic


popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bo tak właśnie jest jak się zamawia przez internet.Jak by się osobiście poszło to by się nie podarowało.A nawet jak oni mogą napisać że lalka nie podlega reklamacji jeśli nawet jej w ręku nie mieli.Ale najlepiej wysłać swoja regułkę i kupujący się odczepi a oni sprzedadzą kolejne laleczki zarabiając. No ja bym im nie podarowała nie dość że droga ta lalka to jeszcze szajs sprzedają.A swoją drogą kurcze drogie te zabawki dla dzieci.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja też bym napisała do Rzecznika Praw Konsumenta

ale jak wolisz sama załatwić sprawę to wydaję mi się że możesz powołać się na art. 4 ust 1 ustawy z dnia 27.07.2002

http://pdf.muzyczny.pl/ustawa-27.07.2002.pdf
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny, dzięki. Jesteście kochane !!
Czyli mam lalkę wysłać do sklepu ?
Rybalon, niestety mail nieaktywny, wracają mi wiadomości.

Zła jestem jak diabli. Człowiek kupuje dziecku zabawkę, nie tanią, a ta psuje się w 2 tygodnie i jeszcze otrzymuję informację, że źle była użytkowana, no masakra
Mamy w domu 4 lalki, za parę złotych i każda z nich "trzyma" się dobrze
a ta wydawało się, że będzie małej służyć na parę lat, a tu łeb odpadł i trzyma się na rurkach :(
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
daj maila to Ci wyślę pismo jakie ja napisałam w analogicznej sytuacji i kase dostałam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Marta, ogólnie sama nie lubię kupować rzeczy które mogą się popsuć, poprzez internet
Niestety nie było wyboru w sklepach stacjonarnych i pozostał nam internet.
Właśnie to mnie najbardziej rozbraja, że sama guzik mogę zrobić, tyle co stukać w klawiaturę i mailowo użerać się z nimi

Chyba po prostu spakuję cały ten szit i wyślę do nich z pismem powołując się na niezgodność towaru z umową
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
kw30@wp.pl
Jadźka życie mi uratujesz, bo mnie normalnie trzęsie
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wysłałam. Tylko dopisz tam jeszcze, że żądasz zwrotu pełnej kwoty wraz z kosztami przesyłek (ja w stacjonarnym sklepie kupiłam, więc to mnie ominęło).
I pamiętaj, odstępujesz od umowy a nie składasz reklamacji. To istotna różnica.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasia ja nie neguję zakupu przez internet ponieważ teraz połowa społeczeństwa to robi:). Ale właśnie przez takie zakupy firmy to wykorzystują sprzedadzą szajs a potem ręce umywają. A czasem uda im sie umyć te ręce bo dużo reklamujących sobie odpuszcza bo uważają że nie ma sensu walczyć.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jadźka, dziękuję.
Odpisałam Ci na maila
Na moją prośbę którą wysłałam do sklepu, o podanie namiarów na dystrybutora, otrzymałam odpowiedź, żebym przesłała lalkę do ich sklepu, bo to oni mi ją sprzedali
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szczerze mowiac nie dziwie sie, ze nie chca uznac reklamacji. Raz, ze masz na to tydzien czasu a dwa, ze tak naprawde nie maja pewnosci, ze zabawka byla uzytkowana zgodnie z przeznaczeniem i ze nie jest to uszkodzenie mechaniczne. Male dzieci naprawde nie maja wyczucia bawiac sie i mysle, ze zwyczajnie corka mogla uderzyc lala mocniej i dlatego glowa odpadala. Takie uszkodzenia nie robia sie same z siebie.
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5
Tydzien czasu na reklamacje? Chyba cos Ci sie pomylilo. Pozatym lalki sa z przeznaczeniem dla dzieci, nawet po uderzeniu nia nie powinno sie stac nic takiego.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Uszkodzenie powstało w środku lalki
Jaką siła musi dziecko uderzyć, żeby cały w okół głowy plastik połamał się ?
Co do nie uznania reklamacji. Na razie nikt nie oglądał lalki, mam ją wysłać do sklepu.
Mamy kilka lalek, począwszy od tych za 15zł do tej za 165zł i wszystkie mają się dobrze ( ręce-nogi-głowę ) Natomiast ta straciła życie po 2 tygodniach siedzenia w wózku i spania z córką.
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kupujący ma prawo w ciągu 2 miesięcy od zauważenia wady reklamować. Potem nie może. Oczywiście nikt się nie przyzna, ale czasami przy spisywaniu reklamacji o to pytają i szukają naiwnego.
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiecie co, ja gdybym faktycznie widziała, że Amelia nią wali o podłogę, że rzuca nią, to bym odpuściła, bo potrafię się poczuć do winy.

Natomiast tutaj byłam zła, że:
Lalka droga a ogólnie guzik warta ( jeszcze przed zepsuciem )
funkcje które miały być takie super, w ogóle działają zupełnie inaczej niż reklamowano, że cięzka jest jak cholera, a przez to młoda w sumie mało się nią bawiła, nie przypadła jej nowa psiapsiółka do gustu, także na palcach jednej ręki mogę policzyć zabawy tą super wypasioną lalą, nie wspominając, że lala 4 dni przeleżała u moich rodziców, bo młoda wzięła ją, żeby pokazać dziadkom i zapomniała zabrać.
No właśnie, może to moi rodzice ją zepsuli ?? ;)
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasia na bank Twoi rodzice :) kiedys nie bylo takich lalek :)
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Na pewno Ty! byłaś zła, że taka droga a nic nie warta i walnęłaś nią o podłogę ;-)))))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
przyznaj się bawiłas sie z rodzicami :)
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hehe moja mama znalazla patent:) zeby mojego tatusia zawolac wali glową lali:)
kasia walcz jak lwica:) kurde tyle kasy i za to nawet gdyby dziecko walilo na maksa to nie ma prawa tak sie popsuc, rozumeim mozna mechaniz uszkodzic ale tak rowno wyrwac glowe lali to chyba cos nie tak
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasia - odpisałam Ci :)

Ty im od razu napisz, że tą lalkę kupiłaś dla siebie i sama się nią bawiłaś i że nie uszkodzilas jej mechanicznie:D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny, czy któraś z Was ma jakiś wzór pisma o niezgodność towaru z umową ?
Znalazłam coś, ale jakoś mi się kupy nie trzyma ;)


Niniejszym, na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, zawiadamiam,
iż zakupiony przeze mnie w dniu 17.10.2011r towar jest niezgodny z umową.
Niezgodność polega na uszkodzeniu części plastiku odpowiedzialnej za konstrukcję lalki. Niezgodność została stwierdzona w dniu 21.10.2011r
Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 4 ust 1 ustawy z dnia 27.07.2002 zwrotu gotówki.
W załączeniu składam kopię paragonu.
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasia normalnie w szoku jestem. Na pewno lalka musiala miec jakas wade, bo one sa nie do "zabicia". Moja 16 letnia siostra ma taka lalke jakies 12-14 lat. Mnostwo dzieci sie nia bawilo-chlopcy i dziewczynki i teraz moj Tomus i nic jej nie jest. Ubranka prane i wirowane w pralce wciaz jak nowe. Albo tak im sie jakosc popsula.... ale wierzyc mi sie nie chce za ta cene, albo to faktycznie byla wada materialu.
Trzymam kciuki zebys odzyskala kase.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tez jestem w szoku. Moj tata ma manie "chomikowania" i do dzis potrafi wyciagnac moje zabawki z dziecinstwa dla mojej cory i wszystko w stanie bardzo dobrym a są to zwykle zabawki zapewne jedne z tanszych. A teraz placi sie gruba kase za dobre zabawki i jak widac nie zawsze mozna powiedziec ze wart swojej ceny. I jeszcze łaske beda robic ze zwrotem to jest chore.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też w szoku jestem
Zdecydowaliśmy się na baby born, bo właśnie wiem, że są super wytrzymałe
Niestety teraz nie wiem, czy trafiliśmy na kiepski model, czy po prostu te lalki tak się "popsuły"
Do dziś nie mogę znaleźć funkcji łez u lalki, a jeżeli gdzieś jest, to siłę jaką trzeba użyć, na pewno nie ma dziecko.
Jeszcze dziś będę szukać, gdzie to jest, bo jak coś podczepię to pod niezgodność towaru z umową
Lalka powinna po zjedzeniu loda ( dołączony do niej ) mieć brudną buźkę.
Lód ma być zimny ( najlepiej z zamrażalnika )
Ta funkcja daje wiele do życzenia. Lód nawet zamrożony, brudzi lalce buzię, a zabrudzenia znikają w 1 sek ( w instrukcji jest napisane, że trzeba zabrudzenie zmyć ciepła ściereczką )
Uwierzcie, ściereczka nie jest potrzebna, bo wszystko samo znika w 1sek.

Także zastanawiam się, czy pod te zepsucie nie podpiąć brak rzeczy, które były reklamowane
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasia31 a moze ty podróbkę kupilaś marnej jakości nawet o tym nie wiedząć ...wiesz tak jak z kurtkami Zara i Crocsami i innymi teraz masowymi podróbkami gdzie nie poznasz tak odrazu , że to nie jest oryginał ...wiele teraz takich na rynku sprzedawanych jako oryginalny produkt..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rybalon, teraz to mi dałaś do myślenia :)))
Masz rację, że teraz podróbek to całe multum
aukcja dokładnie ta:
http://allegro.pl/mzk-lalka-magiczne-karmienie-43-cm-girl-baby-born-i1855158015.html

W niej nie jest napisane, że lalce lecą zły, także nie wiem, czy mogę się powołać również na bark tej funkcji, jeżeli w opisie dołączonym do lalki, jest to napisane.
Pobawiłam się nią ;) I funkcji łez za cholerę nie ma ;)


Natomiast lód w życiu nie działa po zamoczeniu w wodzie, jeżeli już to w zamrażalniku i tak jak wyżej pisałam tylko zabrudzenie jest przez 1sek. będzie dłużej, jak cała lalę włożę do zamrażalnika :P bo musi mieć cała buzie zimną, żeby zabrudzenie trzymało ;)

A co do samej lalki, ręce, nogi i głowa wykonane są z gumy, natomiast tłów i właśnie wewnątrz lalki wykonanie jest z plastiku najzwyklejszego.

Będę działać, muszę opisać całą wadę, plus brak funkcji ktore miały być, no i jakiś wzór niezgodności towaru z umową
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
z tym efektem ciepło -zimno to jak w samochodzikach hotwheels , które zmieniają kolor w zimnej i cieplej wodzie , żeby zadzałało woda zimna nusi byc naprawde lodowata :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasiu ja kiedyś napisałam o butach, które były niezgodne z umową ale nigdy tej rekalamcji nie zaniosłam :( bo brak czasu.

REKLAMACJA TOWARU NIEZGODNEGO Z UMOWĄ

Sporządzono w dniu: 30.06.2011 r. BATA - GALERIA BAŁTYCKA GDAŃSK Al. Grunwaldzka 141; 80-264 Gdańsk
(nazwa i adres placówki handlowej/usługowej)
Imię i nazwisko reklamującego: ...................
Adres: ul. .............................
Nr tel: .........................
Data nabycia towaru: 31-05-2011
Nazwa (oznaczenie) towaru: 7642023
Cena towaru: 159,00 zł, przedłożony dowód zawarcia umowy – paragon/82451
Opis niezgodności towaru z umową: Tworzywo sztuczne, z którego wykonana jest platforma oraz obcas jest za miękkie, deformuje się i wygina podczas normalnego użytkowania. Obuwie jest przy tym niestabilne, chodzenie w tym obuwiu grozi zwichnięciem nogi. Po 3 krotnym założeniu (obuwie używane okazjonalnie) obuwia wygląda ono jak schodzone, zniszczone, ponieważ z podeszwy w miejscu wkładki oraz z obcasa ściera się farba przy każdym zetknięciu się z innym materiałem, podłożem/stopą. W jednolitym obcasie zrobiły się dziurki i jest to niestety następstwem normalnego używania obuwia. Obuwie nie było eksploatowane po stwierdzeniu niezgodności z umową i nie mogło spowodować pogłębienie wady/zniszczenie wyrobu. W świetle powyższego uznać należy, że towar ten nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, a naprawa jego nie jest możliwa ze względu na to, że niemożliwością jest wymiana tworzywa z jakiego zostało wykonane obuwie.
Kiedy niezgodność towaru z umową została stwierdzona: po kilkakrotnym użyciu obuwia, 5-7 dni po zakupie (jednak z powodu wyjazdu nie miałam możliwości zwrócenia towaru wcześniej)
Żądanie reklamującego:
a) doprowadzenie towaru do zgodności z umową poprzez:
- nieodpłatną naprawę *
- wymianę na nowy *
b)**
- zwrot zapłaconej ceny* (bądź wymiane na inny model)
- obniżenie zapłaconej ceny*
Uzgodniony termin załatwienia reklamacji: 14 dni od daty otrzymania towaru
……………………………………………………………… …………………………………………………………………
(podpis reklamującego) (podpis sprzedawcy)
Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176)
٭ wybór żądania należy do reklamującego
٭٭ tylko w przypadkach gdy :
- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie,
- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ala, dziękuję. Pismo ze swoimi żalami napisane, zaraz napiszę osobno niezgodność towaru z umową i jeszcze pogrzebię, może gdzieś znajdę dystrybutora, bo ten co widnieje w necie, niestety chyba już nie działa pod wskazanym nr tel i mailem
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
No więc lalka wysłana do sklepu z opisem wszystkich wad i usterek
Babka ze sklepu już dzwoniła do męża z głupią gadką, że ona nie wie, czy nam uznają reklamację, ze płaszczyk porwany, to dziecko źle go zakładało, że głowa urwana to zapewne też lalka źle była użytkowana.
Jak mąż dopowiedział, że do tego lalka nie płacze, to babka złośliwie, ze ona nie ma płakać, tylko łzy jej mają lecieć :/

I teraz pytanie, czy jeżeli reklamacja nie zostanie mi uwzględniona, mogę nie odbierać lalki w sensie napisać do nich, ze się nie zgadzam z decyzją i jeszcze raz, żeby mi ją reklamowali ?

Kolejna sprawa to nie podoba mi się zachowanie pracownika czy też właściciela sklepu.
Pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, gdzie pracownik mi mówi, że moja reklamacja może być nieuwzględniona i ogólnie jest złośliwy
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Możesz nie odebrać, ale chyba najlepiej gdybyś odebrała i poszła do PIHu, bo tak to ją bedą odrzucać w nieskończoność. Chociaż ostatnio czytałam artyukuł o tym jak facet wygrał sprawę w sądzie o buty, a i tak mu nie chcą kasy oddać. Na pewno za nim wyciśniesz z nich kasę to się nie źle nawkurzasz. Pewnie na to liczą, że gdzieś odpuścisz i machniesz ręką na sprawę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Użeranie się z lalką ciąg dalszy ;)
Lalkę wysłałam do sklepu 2 listopada, czyli 14 dni minęło już dość dawno, a ja żadnej nie mam odpowiedzi
Dziś za radą pracownika Sądu Konsumenckiego wysłałam do sklepu pismo, w którym powołuję się na
Zgodnie z paragrafem 8 ust. 4 Ustawy 4 Konsumenckiej, według tej ustawy, zobowiązani byli Państwo do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych, co oznacza, że przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z pełną akceptacją roszczeń konsumenta.

No i ciekawe co dalej, bo jakoś dziwnie milczą ;)
Wiecie w razie gdyby się zaczęli ze mną szarpać, jakie kroki jeszcze mogę uczynić ?
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
teraz nie mają już nic na swoją obronę, mają obowiązek zwrotu pieniędzy :)
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zależy jeszcze którego lala dotarła do sklepu..
ale w sumie to i tak mają ostatnie chwile, o ile je mają;P
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Obawiam sie,ze oni maja 14 dni roboczych, a jeszcze bylo swieto 11, wiec jeszcze maja czas...ale moge sie mylic.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pracownik w Sądzie Konsumenckim, powiedział mi, że niezależnie kiedy dotarła, na odpowiedź jakąkolwiek sklep miał 14 dni, a my od dnia wysłania nie otrzymaliśmy żadnej informacji.
No nic czekam na krok ze strony sprzedawcy
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
No coś mnie trafi :)
Napisałam do sklepu pismo, za radą pracownika federacji Konsumenckiej ( mailowo i listownie w razie "w" ) i otrzymałam odpowiedź, że lalka jest u producenta i Pani jeszcze nie zna odpowiedzi, czy uznają mi moją reklamację

Myślałam, że wyjdę z siebie

Wściekła napisałam tylko tyle

Jako sprzedawcy, raczej znacie prawo Konsumenckie, a ono zobowiązuje Państwa do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni
Po tym terminie zgodnie z paragrafem 8 ust. 4 Ustawy Konsumenckiej, zobowiązani byli Państwo do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych, co oznacza, że przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z pełną akceptacją roszczeń konsumenta.


No i oczywiście cisza :/

Coś czuję, że się sprawa o Sąd obije :/
A dziecko jak lalki nie miało, tak nie ma, a my 165zł mniej w kieszeni :/
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie martw się. Myślę ,że biorą Cię na przetrzymanie - z mojego doświadczenia wynika, że jak im odpowiednia paragrafy zacytowałąś to muszą się zgodzić.
Moja koleżanka tak się użerała bo na butach jej sie zrobiły plamy. Moim zdaniem nie bardzo miała racje bo plamy się robią i na dobrych butach od soli zimą ale się uparła. Słąłą pismo za pismem. tak jak ty zacytowała różne adekwatne w jej sytuacji paragrafy i w końcu niechetnie jej kasę oddali.
Też mówili ,że raczej nie da się ale jak widać wyszło :)
Grunt to upór - a ty rację masz do tego..
Trzymam kciuki - lalka za taą kasęnie może po prostu się rozpaść!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasiu31 teraz się nie daj, bo ja miałam bardzo podobną sytuację tylko, że z butami. Babki w sklepie złośliwe na maksa wszystko wiedzące. 2 razy składałam reklamację gdzie za drugim razem w ciądu 14 dni nie dali żadnej odpowiedzi, więc powołałam się na artykuł według którego po 14 dniach jeżeli się sklep nie odezwie to reklamacja zostaje uznana. Poszłam do nich z takich pismem i oddały mi pieniądze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasia - a Ty w końcu nie odesłałaś tej lalki jako niezgodność towaru z umową, tylko złozyłaś normalna reklamację??
Szkoda, bo przy niezgodności towaru z umową nie mają opcji naprawiania tylko muszą oddać pieniądze lub wymienić na nową lalkę - zgodnie z Twoim żądaniem. A reklamacji mogą nie uznać z własnego widzimisię i będziesz się po sądach ciągać. Nie poddawaj się, ja ze swoim pistoletem tez walczyłam, sama widziałaś :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
No właśnie Jadźka, ja już się pogubiłam :)
Wysłałam pismo do nich z opisem uszkodzeń, wad od samego początku itd.
Cytując również takie coś ;)
"Mając na względzie powyższe wyjaśnienia niezgodności towaru z umową. art. 8 pkt 4 ustawy z dnia 27.07.2002 żądam zwrotu pieniędzy"

Teraz korespondując z pracownikiem Federacji Konsumenckiej, otrzymałam odpowiedź następującej treści:

Moje pytanie

W momencie reklamowania lalki, dołączyłam pismo o zwrot pieniędzy za zakupioną zabawkę. Nie wyrażałam chęci jej naprawy, bądź wymiany na inną



Jeśli reklamowała Pani z niezgodności towaru z umową to nie może Pani żądać od razu zwrotu pieniędzy. Najpierw jest naprawa lub ewentualnie wymiana. Jeśli reklamacja była z gwarancji- obowiązują jej warunki.

Ja już tego nie ogarniam ;)
Ale pociesza mnie fakt, że nie otrzymałam decyzji w ciągu 14 dni i w takiej sytuacji reklamacja czy jakkolwiek to nazwać, jest zasadna.
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kasiula, bo Ty powinnaś odstąpić od tej umowy a reklamować. Odstąpić możesz na podstawie znacznej niezgodności towaru z umową i ja tak zrobiłam z pistoletem. Jeżeli nie nadaje się do strzelania, bo każdy jeden wystrzał blokował go na amen to znaczy, że jest to znaczna niezgodność z umową. Lalka bez głowy tez nie nadaje sie kompletnie do zabawy, a ponadto nie działaja inne gadżety w niej, które obiecywał producent.
Wtedy muszą zwrócić kase i basta. A im czas 14 dni biegnie od czasu odebrania przesyłki od Ciebie...
Walcz dalej :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jadźka w federacji mnie poinformowali, że 14 dni leci od dnia następnego jak nadałam paczkę, no nic, już otrzymałam wiadomość, że Pani mi odda pieniądze
Z wielkim oburzeniem, ale zadeklarowała mailowo, że odda kasę, a ja mam jej odesłać resztę akcesoriów od lalki
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dlatego kupuje dziecku lalki na ryneczku i w lumpkach za kilka zl , mala je uwielbia a lalki sa super:) kupilam wiele pieknych lalek za grosze jedna za 5 zl ktora w sklepie kosztuje ok 200 , wymyje wypiore , lalki sa w super stanie a jesli cos sie czasem popsje nie zaluje i da sie naprawic :) pozdrawiam

ps.kiedys kupilam fantastycznego konia za 3 zl , takiego samego znalazlam na allegro za 70
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
~:) Tylko czasami taka zabawka odpada, jak w sytuacji zakupu tej lalki, to był prezent, więc z lumpka nie bardzo :)

Czekam na przelew, chociaż to wszystko mi się dziwne wydaje, coś mam czuja, że lalka w ogóle nie trafiła do producenta !
Tylko dlaczego
https://www.facebook.com/groups/200268143516906/?fref=ts

Zapraszam grupa zamknięta, sprzedaż ubranek dziewczęcych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja z tych pozytywnych tego typu historii...miesiac temu kupilam kozaki Deichmanie..Dzis odkleil sie obcas....Normalnie szok,a kozaki tez nie tanie..Wysllam wlasnie meza do sklepu i mi zadzwonil,ze sprzedawca od razu zaproponowal 3 rozwiazania z miejsca:
1.albo zamieniam na inny numer,mojego w tym sklepie nie ma..Moga sciagnac z innego sklepu
2.Albo zwrot pieniedzy

3.Albo zmiana modelu

sama jestem w szoku,ze tak bezproblemowo poszlo,bo wiadomo tez mogli wymyslec niewlasciwe uzytkowanie....Takze trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie sprawy u Ciebie!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
deichmann zawsze robi na miejscu reklamacje i nie bawią się w naprawy. Taka polityka, dlatego chętnie u nich kupuję. W taki sposób od 4 lat mam kapcie w domu za free :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli chodzi o reklamacje mamy dwa reżimy prawne
- ustawa konsumencka
-gwarancja producenta

Tak jak wyżej napisano, reklamacja z ustawy ma czas 14 dni na uznanie bądź odrzucenie naszej reklamacji. Ustawa nie przewiduje natomiast w jakim czasie ma zostać naprawa/wymiana dokonana. Ustawa też zwrot gotówki za towar wymienia w ostatniej kolejności.
Jeśli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie - uznaje się za zasadną. I wtedy MUSZĄ towar wymienić/naprawić.

Wracając jeszcze do początku tego wątku. Kupując produkt, w którym wykrywamy wadę w ciągu 6 mcy od jego zakupu - to na sprzedawcy/producencie leży udowodnienie, że wina powstała z winy użytkownika. Takie udowodnienie można zlecić zatrudniając rzeczoznawcę. Co przy produktach niskiej wartości mija się z celem. Dlatego jest tak wiele osób które żyją z reklamacji i co sezon mają np nowe ubrania;)

Po upływie 6 m-cy udowodnienie, że ustarka powstała z winy producenta leży po stronie konsumenta. Mówimy tu o wadzie ukrytej, która miała być już przy zakupie danej rzeczy.

Mówi o tym art 4 ustawy konsumenckiej,

Podam przykład. Powiedzmy że sprzedaję fotele biurowe. I kupuje sobie taki klient mebel. Po tygodniu przychodzi i mówi, że ma dziurę wypaloną od papierosa na siedzisku.
I tutaj wg ustawy konsumenckiej sprzedawca musi udowodnić klientowi, że ta dziura nie istniała w chwili wydania produktu.

Podobnie jest z lalką.

Niezgodność towaru z umową to nadal jest ustawa konsumencka. I art 8 tejże ustawy mówi, o tym czego możemy dochodzić z tego tytułu.

Art. 9 mówi o terminie poinformowania sprzedawcy od wykrycia wady. To informacja dla osoby która pisała o 7 dniach;)

Ale się rozpisałam;) Lubię temat reklamacji;) Ustawę prawie znam na pamięć;)
Your online absence has me worried you might have actually gotten a life;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam. nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale jeśli tak proszę dajcie znać co z tą reklamacją ponieważ mam podobną sytuację z tą samą lalką, tyle że odpadła noga i po dwóch miesiącach nie tygodniach i nie wiem czy jest jakaś szansa na nową lub zwrot kasy. Dodam że kupiłam ją na allegro, sprzedający nie odpowiada na maile i nie odbiera telefonów. pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko

Obniżenie /wypadanie macicy (1227 odpowiedzi)

Dziewczyny, które macie obniżenie /wypadanie macicy jak sobie radzicie? Ćwiczycie czy operujecie...

Sprawdzone sposoby na odchudzanie:) (65 odpowiedzi)

Cześć Dziewczyny! Podzielcie się swoimi sposobami na skuteczne odchudzanie:) Ja muszę zrzucić aż...

Jaki wózek polecacie (26 odpowiedzi)

Cześć niebawem rodzi i jeszcze zakup wózka jest przede mną, podobają mi się maxi cosi mura4,...

do góry