Widok

Szukam bratniej duszy -kolezanki

Cześć,
Mieszkam w Gdyni od 4 lat, czuję się bardzo samotnie. Chciałabym poznać koleżankę, która pójdzie ze mną na spacer, do kina, wpadnie na kawkę/herbatkę po prostu pogadać. Miałam jedną myślałam że przyjaciółkę, ale się myliłam. Studiuję, pracuję i siedzę w domu :/ Mam znajomych na studiach i w pracy, ale każdy z nich się tu wychowywał i ma mnóstwo koleżanek i swoje życie. Nie mają potrzeby zaprzyjaźniać się.
Pozdrawiam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
a kolega nie moze byc ? :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
a w gdyni gdzie mieszkasz?
Monia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Okolice Chwarzna, raczej bliżej Witomina. A co też jesteś z Gdyni?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ile masz lat, tak z czystej ciekawości, ja jestem z Gdyni, Grabówek też mieszkam w Gdyni kilka lat dopiero. Może jakaś kawka na mieście? Przydała by sie dobra koleżanka;) Pozdrawiam serdecznie. Gosia.
hej ja tez mieszkam tu od niedawna wiec chetnie poznam miła kolezankę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Fajnie, że nie jestem jedyna :) Trudno w nowym miejscu tak od razu poznać zaufaną osobę. Jeśli chodzi o wiek to mam 22 lata.
Pozdrawiam.
Chętnie naprawdę się spotkam w wolnej chwili.
Też jestem z Grabówka i tak jak Wy mieszkam w Gdyni od kilku lat, mam 23 lata. Piszcie biuropon@interia.pl
halko,nie czuj sie samotnie mam na imie justynka