Widok
Szukam bratniej duszy -kolezanki
Cześć,
Mieszkam w Gdyni od 4 lat, czuję się bardzo samotnie. Chciałabym poznać koleżankę, która pójdzie ze mną na spacer, do kina, wpadnie na kawkę/herbatkę po prostu pogadać. Miałam jedną myślałam że przyjaciółkę, ale się myliłam. Studiuję, pracuję i siedzę w domu :/ Mam znajomych na studiach i w pracy, ale każdy z nich się tu wychowywał i ma mnóstwo koleżanek i swoje życie. Nie mają potrzeby zaprzyjaźniać się.
Pozdrawiam.
Mieszkam w Gdyni od 4 lat, czuję się bardzo samotnie. Chciałabym poznać koleżankę, która pójdzie ze mną na spacer, do kina, wpadnie na kawkę/herbatkę po prostu pogadać. Miałam jedną myślałam że przyjaciółkę, ale się myliłam. Studiuję, pracuję i siedzę w domu :/ Mam znajomych na studiach i w pracy, ale każdy z nich się tu wychowywał i ma mnóstwo koleżanek i swoje życie. Nie mają potrzeby zaprzyjaźniać się.
Pozdrawiam.
Hej Ola, rozumiem Cie doskonale, studiowalam przez 5 lat w Krakowie, pozniej pracowalam we Wloszech,teraz jestem od ponad 3 lat w Anglii i w kazdym z tych miejsc mialam podobne odczucia co Ty. Co prawda mam znajomych i nie narzekam na zupelne odizolowanie ale takich pzryjaciol jak mialo sie w czasach dziecinstwa niestety juz nie spotkalam. Kazdy goni za czyms, ciezko spotkac bratnia dusze. Wiesz weszlam na to forum pzrypadkiem otoz zamieszczalam watek do wszystkich Trojmiaszczan(nie wiem czy to poprawne tak mowic-chodzi mi o mieszkancow Trojmiasta) z zapytaniem gdzie tu zamieszkac poniewaz bardzo chcialabym pzreprowadzic sie na stale do Gdyni,gdanska badz Sopotu. Ciesze sie ze zobaczylam Twoj watek-moze zostaniemy sasiadkami :) ? Jesli masz ochote napisz do mnie na niedzwiedziczka@wp.pl strasznie bym sie cieszyla ;) moze Ty jako mieszkanka Trojmiasta bedziesz mogla mnie pokierowac gdzie sie osiedlic? trzymaj sie i do uslyszenia!!! ;)
Tyle wpisów a tylko dwie osoby podały swoje maile. Ciekawe czy to tylko potrzeba narzekać czy realna ochota by kogoś poznać?