Widok

Tragedia w Koszalinie

Może ktoś mi to wyjaśni?
W radiu mówili, że dziewczęta zatruły się czadem
A powodem była rozszczelniona butla gazowa.
Nie podejrzewam, że ktokolwiek miałby w pomieszczeniu butlę z CNG. Czyli raczej była to butla z LPG.
LPG nie jest trujący. I nie zawiera tlenku węgla.
Zatem jak?
Ok. Butla się rozsczelniła i spowodowała pożar. Palące się substancje ze ścian, czy podłogi, mogły emitować tlenek węgla.
Ale nie dzieje się to w sekundy, czy minuty.
Jakim cudem, zdrowe na ciele i umyśle (jak mniemam) dziewczyny, nie wyszły po prostu z pomieszczenia, które się paliło?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

To był escape room. Ta zabawa polega na tym, że Cię tam zamykają. Nie mogły wyjść i się udusiły dymem, a potem spaliły. Pracownik próbował się do nich dostać, ale pożar odciął mu drogę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kuźwa...

Nie ma tam drzwi ewakuacyjnych?

W każdym (chyba) miejscu publicznym muszą być.
Nie znam się na przepisach p-poż..ale wiem, że są diabelnie restrykcyjne.
Koleżankę kiedyś męczyli, żeby oznakowała wyjście ewakuacyjne. Mimo tego, że jest oczywiste, bo całą ścianę zajmuje i ciężko przegapić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Nie było. Prawo nie nadążyło za modą na escape roomy. Język polski też niestety nie i aż mnie wzdryga, że muszę używać kolejnego trendy-hipsterskiego określenia. To nic nowego, tak działa państwo pod każdą władzą. Jak się coś stanie, to MSW robi masowe kontrole. Z dumą oznajmia potem, ze wykryto kilkaset nieprawidłowości i zamknięto kilkadziesiąt obiektów. Rozumiem, ze w ślad za tym raportem pójdą dymisje urzędników, z ministrami włącznie? Bo skoro były takie nieprawiodłowości, które zagrażały życiu, to czemu nie zostały dotychczas wykryte? Jak się dach w Katowicach na targach gołębi zawalił, to było podobnie. Masowe kontrole odśnieżania dachów. U nas służby i nadzory działają od katastrofy do katastrofy.