Widok

WĄTEK DLA ZAPRACOWANYCH ***162***

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
NOWY

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
DZISIAJ JA SIE ZACZAILAM HI,HI

image
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

image

image

Elfik czyżby mężuś na weekend wracał,ze taki uśmiech?

image

i nikt mi nie odpowiedział :(( znowu
wczoraj przyjechał :))))) zmoknięty jak kura i zmęczony jak kawka :)))) ale cały i zdrowy :))))

miał tam potworne warunki, nawet nie mieli wody, żeby się umyć i osuszyć ubranie :/

z powodu deszczu odwołali to na razie :))) bo bali się, żeby żołnierze nie zachorowali :/

image

image

Rybko pomogłabym, ale nie znam się :/

image

image

Ale fajnieee Ci ;) Ja jeszcze do jutra sama :( Ale mi wczoraj mężuś niespodziankę zrobił bo mi napisał smsa z Rygi, a się wogóle nie spodziewałam bo myślałam ze się nie będzie odzywał :))))

Kurcze, a bank milczy... denerwuje sie

image

a moje kochanie jutro leci do Helsinek i bede tu samiutka :(

image
image
Rybka a o co pytałaś?

image

w poprzednim wątku dla zapracowanych pytałam o fryzurkę :(
ja od dzis mam gości, jutro i w niedzielę ide sama "w gości" ...i tak od kilku tygodni co weekend. Chciałabym w końcu odpocząć.....
Rybka ja zawsze marzyłam o długich kręconych włosach-ale niestety,nie można mieć wszystkiego, najlepiej idź do jakiegoś fryzjera i spytaj jak on/ona by to widział/a

image

Rybka, ja też mam kręcone włosy. Codziennie je prostuję - chyba,że nie mam czasu to chodze w tych swoich kędziorkach ;-) Niestety prostowanie nie sprzyja temu,że włosy wyglądają na zdrowe... Może lepiej idź do fryzjera,żeby Ci zrobiła taką fryzurkę aby w loczkach było ładnie i abyś nie musiała się codziennie męczyć :) Mi się raz udało :) Każdy kolejny wypad był niewypałem,dlatego teraz zapuszczam włosy, bo wtedy mam najmniej z nimi kłopotów.
Pozdrawiam
Ola