Widok
my tez chcielismy super plener jakies tam pierdoły...ale po ślubie okazalo sie ze nie mamy za duzo czasu, zeby caly dzien na plener poswiecic i ograniczylismy sie do kilku miejsc, za to nasz fotograf spisal sie na medal...zdjecia to normalne dzieła sztuki :):) jestem bardzo zadowolona i nie zaluje ani jednej zlotowki wydanej na alternatywnych...i nie potrzebne bylo do tego ani morze, ani gory.. :)
Przepraszam, nie chce mi się czytać wszystkich postów od początku, a podejrzewam, że znajdę tam odpowiedź na moje pytanie. Jednak zapytam (nie jestem z Trójmiasta, mój fotograf jest z Bydgoszczy) - chciałabym sesję plenerową nad morzem, ale na skalistej plaży, jakiś klif... itp. Gdzie taki mogę znaleźć?
silen - i to chodzi
Po to rozmowa wstępna - ustalamy, gdzie i co robimy i tak dalej.
A potem to już ja szyję.
O tym mówię od samego początku.
Mi tam klif nie przeszkadza.
Ale jak byś zobaczyła moje miejsca to sama byś się zastanawiała...
A w kościele - z obrączkami - no cóż. Fotograf MA widzieć wszystko.
Ma widzieć łzy matki i je uwiecznić i nakładanie obrączek.
Wiesz silen że jednym się udało założyć obrączki na odwrót - na cywilnym. Młodemu prawie potem palec odcięli.
A jakie ja mam zrobić zbliżenie tego nakładania obrączek jak Twoja będzie latała po całej dłoni a Twojemu mężowi będzie siniał palec w oczach?
Mnie oceniają po zdjęciach...
Po to rozmowa wstępna - ustalamy, gdzie i co robimy i tak dalej.
A potem to już ja szyję.
O tym mówię od samego początku.
Mi tam klif nie przeszkadza.
Ale jak byś zobaczyła moje miejsca to sama byś się zastanawiała...
A w kościele - z obrączkami - no cóż. Fotograf MA widzieć wszystko.
Ma widzieć łzy matki i je uwiecznić i nakładanie obrączek.
Wiesz silen że jednym się udało założyć obrączki na odwrót - na cywilnym. Młodemu prawie potem palec odcięli.
A jakie ja mam zrobić zbliżenie tego nakładania obrączek jak Twoja będzie latała po całej dłoni a Twojemu mężowi będzie siniał palec w oczach?
Mnie oceniają po zdjęciach...