Widok

pród po terminie - czy na patologię ciąży trzeba mieć skierowanie?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Dziewczyny tak się zastanawiam,bo jestem kompletnie zielona w temacie, czy wpis w kartę ciąży z terminem kiedy się stawić na patologię to to samo co skierowanie na patologię ciąży?

Pytam,bo zgłupiałam. Trzecie dziecko najwyraźniej nie chce wyjść po dobroci i nie wiem jak to wygląda.

Będę wdzięczna za odpowiedzi :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
nie, to nie to samo. po terminie nie trzeba zgłaszać się na patologię. czeka się na akcję. zależy jak Twoja i dziecka kondycja, ale znam osoby, które rodziły 14 dni po terminie, bez pobytu na patologii. trzeba się tylko zgłaszać na ktg do przychodni
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
O KTG wiem, ale w mojej przychodni bodajże nie ma. Zresztą do gin chodzę prywatnie i nie wypisał mi skierowania tylko właśnie w kartę ciąży wpisał termin stawienia się w szpitalu w którym pracuje.

Wg ostatniej miesiączki to już tydzień temu powinnam niby być na patologii, wg USG jutro minie 7 dni.

Ehhh..... już sama nie wiem jak na to patrzeć, ale dzięki za odp :)

Czyli, że powinnam się jednak zgłosić do przychodni czy mogę też do szpitala?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja miałam skierowanie od gin, byłam dwa tygodnie po terminie i zgłosiłam się na izbę przyjęć.
ja mojego synka urodziłam 10dni po terminie.poprostu moja gin powiedziała ze jak nie urodze do srody zgłosic sie do szpitala w srode rano na patologie w czwartek rano dostałam oxy na wywołanie i po dwóch godz juz był na swiecie.
image

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja miałam skierowanie na patologię, ale jak to moja gin wtedy stwierdziła 'i tak wszystko zależy od lekarza na IP i od sytuacji w danym momencie na patologii i porodówce' :P Jak pojechałam to wzięli mnie na porodówkę na próbę wywołania która skończyła się cc.