Widok
zostałam zwolniona!
Może nie ten wątek ale muszę się pożalić, właśnie dałam szefowi zawiadomienie o ślubie a on mnie zwolnił (prawie po dwóch latach pracy u niego). Uznał, że nia ma potrzeby już prowadzenia sekretariatu, życze mu powodzenia bo nie da rady sam. Mam dwa miesiące na poszukanie czegoś innego. Łaskawie chce mi zapłacić za 3 miesiące. Także jakbyście słyszały coś to dajcie znać. Jestem z wykształcenia technikiem obsługi ruchu turystycznego, wykwalifikowaną w pełni sekretarką i studiuję socjologię ze specjalnością socjolgia pracy i organizacji. Wszystkie plany poszły w łeb: kredyt na mieszkanie, dziecko... dlaczego ja zawsze dostaję takie kopniaki w ważnych i ciężkich momentach mojego życia ??!!!
Karolinko, mysle, ze jego dezycja wiąże sie ze slubem :/
Z moja kolezanka szef postapil dokladnie tak samo-dala mu zawiadomienie o slubie, a on stwierdzil, ze ja zwalnia...przyznal szczerze, ze biorac slub z pewnoscia niedlugo zajdzie w ciaze, a on potzrebuje dyspozycyjnego pracownika.....
Tak to jest w dzisiejszych firmach, malo firm szanuje mlode mezatki....a pozniej mlode matki....
To swiadczy o firmie....Juz nie wspomne o pytaniach na rozmowach kwalifikacyjnych....-spotkalam sie z bardzo intymnymi pytaniami-a wszytsko wiazalo sie ze slubem i w przyszlosci z dziecmi
Nie martw sie, glowa do gory!!!
Z moja kolezanka szef postapil dokladnie tak samo-dala mu zawiadomienie o slubie, a on stwierdzil, ze ja zwalnia...przyznal szczerze, ze biorac slub z pewnoscia niedlugo zajdzie w ciaze, a on potzrebuje dyspozycyjnego pracownika.....
Tak to jest w dzisiejszych firmach, malo firm szanuje mlode mezatki....a pozniej mlode matki....
To swiadczy o firmie....Juz nie wspomne o pytaniach na rozmowach kwalifikacyjnych....-spotkalam sie z bardzo intymnymi pytaniami-a wszytsko wiazalo sie ze slubem i w przyszlosci z dziecmi
Nie martw sie, glowa do gory!!!