Widok

Panny Młode sierpień 2012

Wesele Temat dostępny też na forum:
a co .. My też możemy mieć swój wątek zapraszam Kochane :) jak przygotowania???
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
No pewnie że możemy :)

Ja teraz czekam na zaproszenia i już się boję tego jeżdżeni po całej Polsce... U mnie problem polega na tym, że ślub w Gdańsku, studiuję i pracuje w Poznaniu, a rodzina jest z jeszcze innych rejonów, więc sobie pojeżdżę z narzeczonym :P
A z innych rzeczy to mam już zarezerwowana mszę, salę, zespół, fotografa, kamerzystę, suknia i welon wiszą w domu :) Powoli kompletuję napoje gazowane i wina, jak jest jakaś dobra promocja. I to chyba na tyle na razie...
A jak to wygląda u Was?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też czekam na zaproszenia, ale chyba większość wyślemy pocztą ;) Mszę, salę, fotografa i zespół tez mamy. Suknia zamówiona ale jeszcze nie przyszła i w sumie dobrze bo zamówiłam też buty, które będą za jakieś 3 tygodnie więc mam nadzieje, że do tego czasu z salonu nikt się nie odezwie ;) została mi bielizna ale jakoś nie mogę się do tego zabrać ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jedna odważna i założyła wątek :) well done :)

Sala, noclegi,foto, dj, kościół, zapisani na nauki, zamówiona suknia, gotowe zaproszenia, prezenciki dla gości są, dużo litrów pepsi też. Makijażystka i fryzjerka znalezione no i to chyba na tyle. Myślę, że w okolicach maja bardziej będziemy coś ogarniać, bo na razie to sama nawet nie wiem co trzeba załatwić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
pewnie, że i my możemy mieć swój wątek :)
my póki co mamy już:
salę, godzinę w kościele, kamerzystę, fotografa, orkiestrę.
wódkę, winko, soki pomarańczowe, fanta, sprite, pepsi
podwiązkę (pożyczoną), krawaty (też pożyczone), koszule (dla młodego i świadka), suknia zaklepana wisi w wypożyczalni, buty
księgę gości weselnych, zaproszenia i zawiadomienia w trakcie robienia i rozdawania
nauki przedślubne i wspaniałe poradnictwo