Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Wielka szóstka wątek zamknięty Polecam wszystkim którzy chcą zmienić swoja sylwetkę na lepsze. Pod okiem...
~Dejvvv
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 21 stycznia 2019

Polecam wątek zamknięty Współpracuje z Przemkiem około toku. Jestem bardzo zadowolona z efektów-moje...
~Ania
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 15 października 2017

naprawdę warto wątek zamknięty Polecam w 100%. Razem z Przemkiem ćwiczę już od 4 miesięcy. Efekt, -10kg i...
~artur
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 24 października 2016

Profesjonalista wątek zamknięty Zawsze byłem chudy (zaczyna się jak kiepska książka) ;), pierwsze kontakty z...
~Michał
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 23 października 2016

Gladiator wsrod trenerow!!!!! wątek zamknięty Z Przemkiem wspolpracuje od 11 miesiecy.Obecnie jestesmy na etapie okresu...
~GRZEGORZ
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 23 października 2016

Trener personalny wątek zamknięty Z Przemkiem współpracuje od roku, najpierw redukcja - 20 kg :), a teraz czas...
~Ryszard
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 21 października 2016

Z serii: "Nie do wiary" wątek zamknięty Na Przemka trafiłem przez mojego kolegę który z nim współpracuje od roku....
~Bartosz
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 21 października 2016

Trener, Dietetyk i Cudotwórca:) wątek zamknięty Współpracujemy ze sobą od kilku miesięcy i w moim przypadku dokonał czegoś co...
~Gniewko
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 13 grudnia 2015

Ogromna wiedza + wieloletnie doświadczenie = Wspaniałe efekty podopiecznych wątek zamknięty Przemek zmienił moje życie. Z chłopaka z nadwagą, stałem się chłopakiem...
~Patryk
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 6 września 2015

MAGIA. wątek zamknięty W kilku zdaniach - z redukcją miałem styczność parę razy, ale kończyło się to...
~Michał krk
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 18 maja 2015

polecam z czystym sercem wątek zamknięty Dostalam namiary na trenera od kuzyna ktory rowniez zgubil duzo i kg i cm...
~Kasia
-